utorak, 15. svibnja 2012.

Ljetna bobičasta torbica





Ljetna torbica od pamučnog konca boje zlata, kukičana bobičastim bodom, koji mi se posebno sviđa jer daje čvrstoću torbici. Botun smo napravili moj sin i ja od fimo mase - crne i srebrne sa šljokicama. Ne zamjerajte na botunu, jer to nam je bio prvi susret sa fimo masom. 







Broj komentara: 6:

  1. Olá Anavi tudo bem?
    Obrigada por me seguir Seja Muito Bem Vinda!!
    Adorei seus trabalhos em croche são lindos!!Parabéns!!
    Uma ótima semana para você!
    Marcia

    OdgovoriIzbriši
  2. Thank you Marcia, I visited your blog and all items are simply wonderful, especially purses, which I adore. Regards from the Croatian

    Obrigado Marcia, eu visitei seu blog e todos os itens são simplesmente maravilhosos, especialmente bolsas, que eu adoro. Cumprimentos da croata

    OdgovoriIzbriši
  3. Très joli sac, toujours utile...
    Bonne journée.
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  4. Bom dia, linda bolsa, adorei, com carinho

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelijepa torbica!!!!
    Navrati na moj blog čeka te nagrada!!!

    OdgovoriIzbriši

Istaknuti post

Božićna aplikacija - Christmas car applique

  Najviše inspiracije dobijem u predbožićno vrijeme, zato što volim izrađivati razne ukrase za jelku. O tome sam već pisala ranijih godina, ...