subota, 15. rujna 2012.

Vunene trake za kosu ili ovratnici

Malo je zahladilo ovih dana, pa sam iz ormara izvukla vunu i napravila nekoliko toplih grijača za uši, odnosno traka za kosu, koji mogu biti i ovratnici (znači 3u1). Oplela sam ih nekoliko različitih boja. Ovaj lila je od mohera, a ostali su od mješavine vune.

 Mogu biti zanimljiv modni dodatak, a bez sumnje će u nadolazećim hladnim danima zagrijati uši ili vrat.

 Tri nježne boje grijača za uši ili vrat

Broj komentara: 12:

  1. Odlicna ti je ideja za 3u1!Boje su tople,one ce dodatno da greju kad dodju hladni i tmurni dani.Pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ideja nije moja, ali sam skužila da traka za kosu koju sam oplela savršeno pristaje i oko vrata, odnosno da je multifunkcionalna. Hvala ti na komentaru i lijep pozdrav!

      Izbriši
  2. Dearest Anavi,

    Those are very nicely knit hair bands. They do protect the ears especially from cold and biting wind... Let's enjoy the fall till than.
    Hugs to you,
    Mariette

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I agree that we need to enjoy the fall, although it is still summer.
      Thanks Mariette for your comment.
      Enjoy the weekend:)

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Hvala ti Marinice. Doduše još je ljeto, no moramo se polako pripremati za hladnije dane:)

      Izbriši
  4. Nice pattern, nice colors !
    Have a nice Sunday !
    Anna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anna, thank you very much for the nice comments:)

      Izbriši
  5. Slatke su i bucmaste! :) Lijepi izbor boja! pozzzzzzzzz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boje sam izabrala kao kontrast sumornim danima u kojima će nam trebati ovi grijači-ovratnici! Hvala ti na komentaru:)

      Izbriši
  6. dobar dan predivni se trake a ja ih nemogu nigdje naci :(, dali mi mmozete rec dali ih prodajete i koja im je cijena? Hvala

    OdgovoriIzbriši
  7. Možete mi poslati poruku na johnnylola5@gmail.com pa ću vam detaljno odgovoriti!
    Lijep pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši

Istaknuti post

Božićna aplikacija - Christmas car applique

  Najviše inspiracije dobijem u predbožićno vrijeme, zato što volim izrađivati razne ukrase za jelku. O tome sam već pisala ranijih godina, ...