srijeda, 19. rujna 2012.

Heklane rukavice bez prstiju



Uz grijač za uši ili ovratnik iz prošlog posta, dobro će pristajati ove rukavice bez prstiju. Naime, izrađene su od iste vune, ali drugom tehnikom. Ovratnici su pleteni iglama, dok su rukavice izrađene kukicom. Prvi put sam radila rukavice na ovakav način (jednom sam oplela jedne sive), ali nikad ih nisam probala kukičati tj. heklati. Upute sam našla u jednoj knjizi iz kućne arhive "Kukičanje" autorice Vande Bonando iz edicije "Uradite sami". Ja sam eto, uradila sama i malo modificirala upute, budući da su se odnosile na izradu rukavice za vađenje zdjela iz pećnice, a ne na "bezprste" rukavice. Ove moje rukavice zapravo se ne mogu zvati bezprste, jer imaju barem pola prsta. Zgodne su za nošenje, jer rukama je toplo, a opet imate slobodne prste za nešto raditi. Primjerice, idealne su za pušače, jer se s cigaretom u ruci neće smrznuti kad iziđu na hladni zrak zapaliti.


 Cvjetiće od iste vune kojom sam radila rukavice, stavila sam jedino da se razlikuju lijeva od desne rukavice!




Broj komentara: 10:

  1. Ocekivala sam rukavice posle okovratnika:))!Svidja mi se sto se lepo slazu iako je jedno pleteno,drugo heklano.A cvetice,gde god ih stavis,lepo ih stavis.Pozzz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam planirala praviti rukavice, ali mi je ostalo vune od ovratnika, pa mi je sinula ideja. Drago mi je da ti se sviđa:)

      Izbriši
  2. Kako su slatke, djeluju baš mekane i udobne!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Marinice. Rukavice su zaista meke i udobne, a nadam se da će biti i tople kad bude zatrebalo:)

      Izbriši
  3. Vraiment adorables ! Et elles seront bientôt très utiles avec la venue du froid.
    Anna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Anna.
      I'm sure that these gloves will really be useful when winter comes. Warm weather will still take some time, I hope!

      Izbriši
  4. Dearest Anavi,

    That together makes a lovely set. They fit your hands so nicely, so elegant and soft. Now the colder weather may come; you are prepared for it.
    Hugs to you,
    Mariette

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dear Mariette, thank you for your very nice comment.
      I'm glad you like my first crocheted fingerless gloves. I'll do more of them, I'm pretty sure :)

      Izbriši
  5. Love these :) They are really nice and really cute.
    Great job :)

    OdgovoriIzbriši

Istaknuti post

Božićna aplikacija - Christmas car applique

  Najviše inspiracije dobijem u predbožićno vrijeme, zato što volim izrađivati razne ukrase za jelku. O tome sam već pisala ranijih godina, ...