subota, 19. siječnja 2013.

Šareni heklani šeširi


Jedva čekam proljeće, ili možda ljeto...no, kako je još uvijek jako hladno i dalje me drži stvaranje zimskih dodataka. Najprije me uhvatila manija za rukavicama i šal ovratnicima, a nakon nekoliko kapa, sada sam i dalje u fazi šešira. Dio mojih šešira vidjeli ste u prošlom postu, a sada evo dva šarena u plavim i rozim tonovima. Zgodni su jer se mogu napraviti od ostataka vune koje manje-više svi imamo po ormarima, no možete i kombinirati boje po volji. 

Šešir u plavo-bijelo-crno-sivoj kombinaciji može se nositi bez ukrasa, jer je sam po sebi već dovoljno šaren, no za svaki slučaj napravila sam dva cvijeta - broša koji se mogu zakačiti na obod šešira.

 Evo i rozo-bijelo-crnog šešira koji se također može nositi bez ukrasa, sa bijelim cvijetom ili sa oba broša zajedno.
 Sigurno će netko pomisliti da su šeširići kičasti, no meni su sa ovim živim bojama baš pravo zimsko osvježenje.

 Možda bude još jedan post o šeširima, a onda ću vas prestati gnjaviti sa pokrivalima za glavu, obećavam...



Broj komentara: 15:

  1. Lijepi su šeširi, posebice ovaj drugi :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno, pogotovo prvi! Boje su baš lijepe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala ti Marinice! Drago mi je da ti se sviđa ovaj prvi šeširić :)

      Izbriši
  3. Dearest Anavi,
    Lovely hats you made. Hope you get to wear them and stay warm.
    Hugs,
    Mariette

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you dear Mariette!
      I really enjoy making hats. Thanks for following me.
      Best greetings :)

      Izbriši
  4. Kičasti?! Ni najmanje..Takvi i trebaju biti zimski šeširi kako bi otjerali ovo sivilo i unijeli malo veselja i otkačenosti...Sviđa mi se taj kontrast sa crnom vunom:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro kažeš da bojama trebamo otjerati ovo sivilo. Sad čekam i tvoje veće šešire, nakon što si se izvježbala sa onim malim šeširićima :)

      Izbriši
  5. ajme prelijepi su svaka ti čast

    OdgovoriIzbriši
  6. naravno da volim vedrije boje ipak one unose nam radost u život i ljepše se osjećamo, ..D to je odgovor na komentar :D
    super heklaš šešire ja se tek učim nadam se da će i moji postati i upola lijepi kao tvoji :D
    Usput svrati na moj blog ako želliš imaš nagradicu :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Neobično šareni ali svakako prelijepi i unikatni!!!!
    Navrati do mene čeka te blog nagrada.
    Ćao.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hello Anavi,
    The first time for me visiting blogger from Croatia, so beautiful crochet made that you've created.
    I came along from Mariette's blog. I just followed you, may be you could visit me too.
    Wishing you a beautiful week and happy crocheting.

    OdgovoriIzbriši
  9. Thank you so much! I started to follow your blog. I already follow several blogs from Italy. I'm looking forward to follow you now. Best regards :)

    OdgovoriIzbriši
  10. ovo je magijaaaaaa :)
    pozdrav od Marije
    afroditacreations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Istaknuti post

Božićna aplikacija - Christmas car applique

  Najviše inspiracije dobijem u predbožićno vrijeme, zato što volim izrađivati razne ukrase za jelku. O tome sam već pisala ranijih godina, ...