ponedjeljak, 6. kolovoza 2012.

Mala rupičasta heklana torbica

Ova mala rupičasta torbica napravljena je od mješavine vune i konca, nosi se preko ramena, a kopča botunom izrađenim od istog materijala.


Evo kako izgleda torbica s druge strane. Još je nisam podstavila, a kako je sva rupičasta, razmišljam od kakvog platna napraviti podstavu. Mislim staviti neko platno malo svjetlije nijanse ili saten boje zlata da joj da svečaniji izgled.



Torbica je inače potpuno improvizirana, od oblika do mustre koju sam izmislila u hodu, pa nisam sigurna niti da li bih je mogla ponoviti, makar nije ništa komplicirano. Mogla bih je nazvati "mala improvizirana torbica"!

Broj komentara: 7:

  1. Ravissant avec sa couleur "automne".
    Bises et bonne journée.
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoj improvizacija je ispala vrlo namjerna, vjerojatno si torbu nosila u glavi, trebalo se malo opustiti i prepustiti. To su ti dragocjeni trenuci...
    Rafie ili ti hrv. like namotane u klupko ima u dućanu na autobusnom, onaj što drže gume, boje i sve moguće, pa tamo po policama moraš malo istraživati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Je l` to onaj dućan di su bicikle, bivša Poljooprema, sada Martina, tako nekako!? Znam da ima rafije u knjižarama, ali u malim pakiranjima, za dekoraciju. Moja torbica ti inače nema veze s tim materijalom, nego je obična mješavina kupljena u ex Bagatu, makar na slici izgleda kao da je od nekog špaga.

    OdgovoriIzbriši
  4. Shvatila sam da je konac i podsjetilo me na liko zato sam to i napisla. Da, to je taj dućan, ali baš moraš dobro pregledati police, imali su prilično debelo klupko i u bojama. Ima i traka, širokih za ručice za torbe. Zna biti zanimljivog izbora konopa i preko puta u onih što drže cvijeće, iz Dubrave, pokraj dm. I moja omiljena butižica za konope je na rivi u barbe što prodaje ribarsku opremu. Ne trebaš ići u one za yahte, nego baš u ribarske.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala ti na korisnim informacijama. Bila sam dosad u svim tim dućanima, ali iz nekih drugih razloga, pa nisam obraćala pažnju na klupka. Što se tiče onoga dućana za jahte, tu sam svako malo zbog svoje 30-metarske jahte (šta je nisi primijetila na rivi)!? Šalim se (na žalost)

      Izbriši

Istaknuti post

Božićna aplikacija - Christmas car applique

  Najviše inspiracije dobijem u predbožićno vrijeme, zato što volim izrađivati razne ukrase za jelku. O tome sam već pisala ranijih godina, ...