Minecraft creeper

Minecraft je vrlo popularna PC igra za sve generacije, a dečki je obožavaju jer je puna avanture i kreativnosti. Glavni negativac u igri je creeper, čije lice izgleda otprilike kao ove kreature na mojim fotografijama. Creepera sam napravila kao igračku (sliku nisam još stavila), a njegovo lice prepoznatljiv je logo igre Minecraft na kapama, torbicama za mobitel, znojnicima za ruke. Može se izraditi bilo što, a meni se ovo učinilo najinteresantnije za dečke.

 Ovo su torbice za mobitel u različitim dimenzijama.
 Kapa je napravljena od zelenog i bijelog konca, a napravila sam još nekoliko kapa u različitim nijansama zelene boje prema zahtjevima obožavatelja Minecrafta.
 Znojnici za ruke izrađeni su od pamučnog konca, te su vrlo udobni za nošenje.


Primjedbe

  1. Tebi ne fali inspiracije! Baš je fora :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Inspiracije mi ne manjka, samo ne znam gdje ću sa svim tim stvarima!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi