utorak, 3. srpnja 2012.

Mala lila torbica

Ova mala lila torbica nastala je od jednog davno kupljenog i skoro zaboravljenog bukle konca, kojega je na žalost brzo nestalo (zato je torbica mala). Zapravo nije baš sasvim sitna, jer se u nju bez problema mogu ubaciti najnužnije stvari. Dimenzije su joj 24 cm širina i 21 cm dužina. Uz lila konac, koji ima i sjajnu nit, kombinirala sam crni pamučni konac. Torbica se kopča srebrnkasto crnim botunom od fimo mase.





 Podstavljena je sivim pamučnim platnom na cvjetiće, što joj daje potrebnu čvrstoću i oblik.




Broj komentara: 5:

  1. Odgovori
    1. Znam da voliš tu boju, zar nisi Lilla!? I meni se sviđa, žao mi je što nisam imala više konca.

      Izbriši
  2. vrućina ti očito ne smeta, morsko hlađenje radi! :)
    Torbica prava ljetna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrućina mi i te kako smeta, jer znaš i sama kako je u našem kraju. Torbicu sam dovršila još prije ovih sparina, pa sada ne radim ništa!

      Izbriši
  3. prekrasna torbica, svaka čast :) pozz

    OdgovoriIzbriši

Istaknuti post

Božićna aplikacija - Christmas car applique

  Najviše inspiracije dobijem u predbožićno vrijeme, zato što volim izrađivati razne ukrase za jelku. O tome sam već pisala ranijih godina, ...