subota, 1. lipnja 2013.

Ljute ptičice - torbice za mobitel

Kolekcija torbica za mobitel nastala je inspirirana popularnom igricom Angry Birds, koju ne obožavaju samo djeca nego i mi malo stariji. Torbice su izrađene od malo debljeg pamučnog konca i svojom su veličinom prilagođene novoj generaciji pametnih telefona. Djeci iz susjedstva su se jako svidjele, a crvena je najpopularnija. Napravila sam i crnu ptičicu torbicu, ali još nije potpuno dovršena jer mi je ponestalo crnih botunića za oči. Zasad evo par torbica koje su gotove, a među ljutim ptičicama primijetit ćete i jednu drugu vrstu ptice koja je ovdje slučajno zalutala - sovicu u zlatno-žutim nijansama.








3 komentara:

  1. odlične su torbice za mobitel i meni je crvena naj naj a ni ostale ne zaostaju.. super ideja :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti puno na komentaru :) Crvena je nekako najupadljivija pa se svima najviše sviđa, a na drugome je mjestu zasad žuta!

    OdgovoriIzbriši
  3. Genijalne su!! Stvarno je super izvedba :)

    OdgovoriIzbriši

Istaknuti post

Božićna aplikacija - Christmas car applique

  Najviše inspiracije dobijem u predbožićno vrijeme, zato što volim izrađivati razne ukrase za jelku. O tome sam već pisala ranijih godina, ...