petak, 8. studenoga 2013.

Raznobojne trakice za kosu


Uživamo u ovom toplom i sunčanom vremenu, pa imam osjećaj da zima neće tako skoro doći. No, čini se da nas idućeg tjedna čeka neko zahlađenje s burom, što znači da treba iz ormara vaditi tople vunene predmete. Nedavno sam napravila nekoliko novih trakica za kosu, koje ne služe samo za skloniti kosu s lica, već su odlične za čuvati uši od hladnog vjetra.Najgore mi je kad dođe ova hladna dalmatinska bura, pa uši pocrvene i misliš da će otpasti od hladnoće. E, pa zato su tu ovi moji grijači.


Napravila sam ih u raznim bojama, jer sam dobila novu vunu od dragih prijateljica kojima nije trebala, a znale su da meni uvijek fali materijala. Hvala im još jednom.


 Neke trakice su pletene, a druge kukičane ili heklane, no jedne i druge su rastezljive pa dobro pašu svakoj glavi. Evo malo fotografija:







U

Broj komentara: 5:

  1. Prekrasne trakice... kao i ruksak iz prošlog posta !!

    OdgovoriIzbriši
  2. jako lijepe trakice za uši, a zadnja mi je posebna :D lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Thanks! Znači sviđa ti se ružičasta :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Very beautiful crochet creations!!!Kisses!!!
    Sophie from Greece!!

    OdgovoriIzbriši

Istaknuti post

Božićna aplikacija - Christmas car applique

  Najviše inspiracije dobijem u predbožićno vrijeme, zato što volim izrađivati razne ukrase za jelku. O tome sam već pisala ranijih godina, ...