utorak, 29. travnja 2014.

Crochet Donkey

Danas vam predstavljam Glavanda - malog kukičanog dalmatinskog magarčića, završenog prije nekoliko dana. Počela sam ga izrađivati još prošlog ljeta, a onda nedovršene dijelove zamotala u najlon kesu i zaboravila u ormaru. Nedavno sam ga se napokon sjetila i odlučila ga završiti. Zove se Glavando, jer se tako zvao tovar iz mog djetinjstva, a bio je isti ovakav, sive boje.

 U zadnje vrijeme uglavnom pravim igračke. Amigurumi - japanska umjetnost pletenja i kukičanja malih punjenih igračaka, zainteresirala me je još odavno, čim sam naučila koristiti kukicu. Naučila sam tada kako napraviti medvjedića, majmuna, zeca i druge životinjice, a sada sam se odlučila što više upravo tome posvetiti. Na blogu ću objavljivati slike dovršenih igračaka, a i poneke upute, kad ih uskoro dovršim.


 Kad sam pokrenula blog (prije nepune dvije godine) bila sam u fazi kukičanja torbica, ali me pomalo ta strast napušta. Nisu mi torbice dosadile, ali bezbroj je još drugih stvari u kojima bih se željela okušati. Tehnika amigurumi omogućava baš sve - izradu lutki, životinjica, cvijeća, hrane, vozila, svega što vam padne na pamet. Dobra je jer ne zahtijeva puno materijala, te se sa ostacima vune ili konca može napraviti zanimljiva igračka. Ne treba ni kupovati posebni materijal za punjenje, jer se igračke mogu puniti recikliranom odjećom, plastičnim vrećama ili komadićima spužve.


 
 Glavando u travi
  
 

4 komentara:

  1. Dearest Anavi,
    Glavanda is such a cute donkey and especially because of your precious childhood memories it is unique.
    You do an excellent job on creating animals.
    Hugs to you,
    Mariette

    OdgovoriIzbriši
  2. Trop mignon ce petit âne !!!!!!
    Bonne journée !
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  3. Thank you very much for your comments :-)
    I'm glad you like my little donkey!

    OdgovoriIzbriši
  4. It's so lovely! I like it very much!

    OdgovoriIzbriši

Istaknuti post

Božićna aplikacija - Christmas car applique

  Najviše inspiracije dobijem u predbožićno vrijeme, zato što volim izrađivati razne ukrase za jelku. O tome sam već pisala ranijih godina, ...