subota, 31. svibnja 2014.

Etsy shop



Napravila sam jedan kolaž svojih lutkica nastalih posljednjih nekoliko mjeseci, uz par starijih radova. Naravno, to nije sve, jer i dalje je moj ormar zatrpan raznim rukotvorinama od konca i vune. U prošlosti sam dosta plela, no zadnjih godina intenzivno se bavim kukičanjem. Izrađivala sam svašta, a dio ste mogli vidjeti i na ovom blogu - od torbica, kapa, šalova, torbica za mobitel, nakita, igračaka. Stalno kupujem novu vunu i pogotovo konac, a onda sam upitala samu sebe dokle ću tako i gdje ću sa svim tim stvarima. Vjerojatno neću uskoro prestati s kukičanjem, jer to je hobi koji me zaista opušta i veseli, no odlučila sam uz to pisati i uputstva. Zasad sam napravila tek nekoliko, uz brojne fotografije koje prate proces izrade, te sam otvorila shop na Etsyu gdje ću prodavati samo patterne.
 Nemam još kupaca, jer shop je aktivan tek nekoliko dana i u njemu je izloženo samo par artikala, no intenzivno pišem nove patterne pa ću ih svakodnevno objavljivati. Nije se lako istaknuti među milijunima kreativaca iz cijelog svijeta, no vrijedi pokušati. Uputstva pišem na engleskom jeziku, no ako bude interesa, nije problem napisati ih i na hrvatskom. Pozivam vas da bacite pogled na moj Etsy dućančić, https://www.etsy.com/shop/Pletionica i iznesete svoje komentare. Doduše, nema se zasad puno toga ni komentirati, jer je shop tek u povojima, no trudim se da ga osovim na noge. Pozdrav svima!




2 komentara:

  1. baš lijepe lutkice, posebice mi se sviđa mačkica...želim ti puno uspjeha i nemoj odustajati u svojoj namjeri..lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Dearest Anavi,
    Still I do favor your donkey the most. Oh my, that cat is cute too and the expressions of that fish.
    Hope you have success selling these fun creations.
    Hugs,
    Mariette

    OdgovoriIzbriši

Istaknuti post

Božićna aplikacija - Christmas car applique

  Najviše inspiracije dobijem u predbožićno vrijeme, zato što volim izrađivati razne ukrase za jelku. O tome sam već pisala ranijih godina, ...